مشارکت 11 کتابفروشی استان گلستان در بهارانه کتاب 99

به گزارش شیوا مارکت، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گلستان، اظهار کرد: این طرح از دیروز شنبه 20 اردیبهشت ماه با مشارکت 11 کتابفروشی همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان گلستان آغاز شد.

مشارکت 11 کتابفروشی استان گلستان در بهارانه کتاب 99

وی افزود: در این طرح علاقه مندان می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با 20 درصد یارانه خرید از کتاب فروشی های عضو طرح خریداری کند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ضمن دعوت از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی،خاطر نشان کرد: در استان گلستان کتاب فروشی های خانه کتاب گرگان ، سرزمین کتاب ،شهر کتاب، علم و صنعت، بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه در شهر گرگان، کتابفروشی های سلام و شهر کتاب در شهرستان گنبد و کتابفروشی اوستا در شهرستان کردکوی در این طرح بهارانه حضور داشته و پذیرای دوستداران کتاب هستند.

کشمیری همچنین در ادامه به برخی پویش های خودجوش اهالی فرهنگ و هنر در استان گلستان اشاره کرد و درباره پویش ملی با کتاب در خانه ویژه آخرین نوروز قرن گفت: یکی از رویداد های خوب و مناسب و به جایی که به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه خانه کتاب ایده پردازی و اجرا شد پویش ملی با کتاب در خانه بود که در شرایط پاندمی ویروس کرونا جای خود را در میان خانواده ها به ویژه بچه ها و نوجوانان به نحو مطلوب پیدا کرد.

وی درباره حضور گلستانی ها در این پویش ملی، اظهار کرد: طبق آمار سامانه این پویش ملی، بچه ها و نوجوانان گلستانی به خصوص کردکویی از این طرح ملی به طور ویژه استقبال کرده اند و با ارسال ویدئوهای خود از فراغت به وجود آمده در خانه ها و از امکانات موجود در فضاهای مجازی در جهت ترویج اجتماعی کتاب خوانی به نحوی شایسته بهره برداری کردند.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19870

به "مشارکت 11 کتابفروشی استان گلستان در بهارانه کتاب 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 11 کتابفروشی استان گلستان در بهارانه کتاب 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید