مصوبات معین تعرفه خدمات ارتباطی تا انتها خرداد 99 تمدید شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تمدید اعتبار پروانه ها و مجوزهای صادر شده در رگولاتوری تا خاتمه خرداد 99 اطلاع داد.

مصوبات معین تعرفه خدمات ارتباطی تا انتها خرداد 99 تمدید شد

وی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری، تمامی پروانه ها و مجوزهایی که اعتبار آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا اول خرداد 99 به خاتمه می رسد، تا خاتمه خرداد 99 تمدید می شوند.

حقی با اشاره به اینکه این مصوبه تمامی مهلت های قانونی اقدام برای تمدید پروانه را نیز شامل می گردد، اضافه کرد: دارندگان بعضی از پروانه ها مانند دفاتر پیشخوان یا مراکز تماس و … دو یا سه ماه قبل از خاتمه اعتبار پروانه مهلت دارند برای تمدید آن به رگولاتوری مراجعه نمایند، چنانچه این مهلت اقدام، با بازه زمانی اول اسفند تا اول خرداد همزمان گردد این مهلت نیز تا 31 خرداد 99 تمدید شده است.

وی توضیح داد: آن دسته از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که در خصوص معین تعرفه خدمات بوده و در بازه زمانی اسفند 98 تا سه ماه پس از آن اعتبار دارند نیز مشمول این تمدید شده و تعرفه های ذکر شده در آن نیز تا خاتمه خرداد 98 اعتبار دارند.

معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید نمود: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه و مجوز با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه ها می توانند تا خاتمه خرداد ماه بدون مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای تمدید، در چارچوب پروانه خود فعالیت نمایند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18526

به "مصوبات معین تعرفه خدمات ارتباطی تا انتها خرداد 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات معین تعرفه خدمات ارتباطی تا انتها خرداد 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید