نظر سنجی فایننشیال تایمز- پترسون: ترامپ وضعیت اقتصادی آمریکایی ها را بهبود نداده است

به گزارش شیوا مارکت، اکثر شرکت کنندگان در یک نظرسنجی جدید اعلام کردند که از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا از نظر اقتصادی در شرایط بهتری قرار ندارند.

نظر سنجی فایننشیال تایمز- پترسون: ترامپ وضعیت اقتصادی آمریکایی ها را بهبود نداده است

به گزارش ایسنا، نظرسنجی اجرا شده توسط فایننشیال تایمز- پترسون نشان می دهد که قریب به دو سوم از آمریکایی ها اعلام نموده اند که از زمان روی کار آمدن ترامپ وضعیت مالی شان بهتر نشده است.

31 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند، از زمانی که ترامپ وارد کاخ سفید شده وضعیت مالی شان بدتر شده است در حالی که 33 درصد اعلام کردند که در این بازه زمانی وضعیت مالی شان بهتر و یا بدتر نشده است.

تنها 35 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از زمان روی کار آمدن ترامپ شاهد تغییر مثبتی در شرایط مالی شان بوده اند.

از بین افرادی که اعلام کردند وضعیت مالی شان بدتر شده، 36 درصد درآمدهایشان را مقصر این مساله دانستند در حالی که 19 درصد بدهی های شخصی یا خانوادگی شان را مقصر دانستند.

این نظرسنجی همچنین یک شکاف بزرگ میان شرکت کنندگان را درباره اینکه آیا سیاست های ترامپ به اقتصاد آمریکا یاری نموده یا به آن آسیب رسانده، نشان داد. 45 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که معتقدند سیاست های ترامپ اقتصاد کشور را ارتقا بخشیده درحالی که 45 درصد دیگر اعلام کردند که معتقدند سیاست های ترامپ به اقتصاد کشور لطمه وارد نموده است.

این نتایج در حالی منتشر شدند که کمپین انتخاباتی ترامپ همچنان با افتخار از افزایش فرصت های شغلی و بهبود اقتصاد صحبت می نماید.

این نظرسنجی از نظر حزبی نیز شاهد یک تفرقه شدید بود. تنها 10 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که خود را به عنوان دموکرات معرفی کردند می گویند که از برنامه مالی ترامپ راضی هستند در حالی که 84 درصد از شرکت کنندگان که خود را جمهوری خواه معرفی کردند می گویند که وضعیت مالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ بهتر است.

این نظرسنجی از 21 تا 25 اکتبر اجرا شده و در آن 1005 تن از سراسر کشور شرکت داشتند و درصد خطای آن نیز مثبت و منفی سه درصد برآورد شده است.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13241

به "نظر سنجی فایننشیال تایمز- پترسون: ترامپ وضعیت اقتصادی آمریکایی ها را بهبود نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر سنجی فایننشیال تایمز- پترسون: ترامپ وضعیت اقتصادی آمریکایی ها را بهبود نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید