نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین در دانشگاه امیرکبیر 21 مهرماه برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، نمایشگاه و همایش استارت آپ های ثروت آفرین با هدف معرفی راه های چگونگی راه اندازی استارت آپ های آموزشی به دانشجویان، روز های 21 تا 23 مهرماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین در دانشگاه امیرکبیر 21 مهرماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نمایشگاه و همایش استارت آپ های ثروت آفرین با هدف معرفی راه های راه اندازی استارت آپ های آموزشی به دانشجویان و توسعه آن ها به وسیله شبکه سازی با شعار هر دانشجو یک فریلنسر آموزشی، در روز های 21 تا 23 مهرماه امسال در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حضور تعداد کثیری از دانشجویان و فعالان استارت آپی کشور برگزار می گردد افراد پیروز در حوزه استارت آپی از دستاورد ها و تجارب پیروزیت خود در این حوزه سخن گفته و تجارب خود را به دیگران به اشتراک می گذارند.

در این رویداد جوانانی که قصد آغاز فعالیت استارت آپی و تجاری را دارند آموزش می بینند که چگونه یک استارت آپ پیروز را راه اندازی و راهنمایی کنند.

خلق استارت آپ ثروت آفرین، دلایل شکست استارت آپها، هک رشد، چالش های استارت آپ ها و راه حل های برطرف آنها، نقشه راه پیروزی و اصول کارآفریتی و بازی ساز شو از محور های این همایش تخصصی است.

محور های نمایشگاه عبارتند از فناوری های نوین آموزش، استارت آپ های آموزشی، استارت آپ های فریلنسری (خوداشتغالی)، معرفی دانشگاه های برتر دنیا، بازی های رایانه ای بومی می باشد.

همزمان با این رویداد، سمینار فناوری های نوین آموزشی نیز با هدف معرفی فناوری های نوین آموزشی و تحول در نظام آموزشی سازمان ها ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و شهرداری ها برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رویداد به آدرس www.eduexpo.ir مراجعه کنند.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11487

به "نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین در دانشگاه امیرکبیر 21 مهرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین در دانشگاه امیرکبیر 21 مهرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید