احتیاج تراکتور به بازیکن تازه در فاز تهاجمی، مشکلاتی در تیم ایجاد شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و پدیده در تبریز گفت: بازیکنانی بیرون هستند که در حدی نیستند که بتوانند به ما یاری نمایند. مجبور هستیم صبر کنیم تا بازیکنی را انتخاب کنیم که بتواند به ما یاری کند.

احتیاج تراکتور به بازیکن تازه در فاز تهاجمی، مشکلاتی در تیم ایجاد شد

سولدو ادامه داد: بازی بسیار سختی بود، قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این ملاقات بسیار سخت است؛ چرا که جهت تیم را تعیین می نماید. جا دارد از بازیکنانم تشکر نموده و به آنان تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: متأسفانه تنش های زیادی بین دو تیم بود که اصلاً لازم نبود و می توانست بازی آرام تر دنبال گردد. این برد به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد تا لیگ را بهتر ادامه دهیم. هنوز کار زیادی تا رسیدن به تیم مطلوب داریم.

سولدو در مورد شناختش از فوتبال ایران، گفت: تعدادی از هموطنانم در ایران کار نموده اند، با آنان صحبت نموده و اطلاعات خوبی از فوتبال ایران گرفته ام. من تا جایی که می دانم تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم جدا شده اند، متأسفانه در بخش آماده سازی هم مشکلاتی به وجود آمده است. ما باید از نظر بدنی و فنی تیم را آماده کنیم.

سرمربی تراکتور اظهار داشت: دوست دارم سرعت تیم بالا برود و بهتر در درگیری ها شرکت کنیم. بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می کنیم. علت عقب کشیدن ما بعد از زدن گل، استفاده از بازیکنان سرعتی برای رسیدن به گل های بیشتر بود.

وی گفت: ما برای تقویت تیم برنامه داریم؛ اما بازیکنان آزاد در حدی نیستند که به ما یاری نمایند. با حوصله و صبر باید بازیکنان خوب را به تیم اضافه کنیم. معتقدم در خط هافبک و حمله به بازیکنان نو احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29733

به "احتیاج تراکتور به بازیکن تازه در فاز تهاجمی، مشکلاتی در تیم ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج تراکتور به بازیکن تازه در فاز تهاجمی، مشکلاتی در تیم ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید