هدف استقلال قهرمانی است، گلزنی من مهم نیست

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سجاد آقایی پس از پیروزی چهار بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر سایپای تهران گفت: خوشحالم که در هفته های اخیر به پیروزی های پر گلی دست پیدا کردیم و این می تواند اعتماد به نفس تیم ما را بالا ببرد.

هدف استقلال قهرمانی است، گلزنی من مهم نیست

وی تأکید کرد: با ارائه یک بازی هجومی و بی نقص، به چهار گل دست پیدا کردیم و تا حدودی موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیدیم.

آقایی در ادامه گفت: هدف مجموعه استقلال، رسیدن به قهرمانی در انتها فصل است، ما همه تلاش می کنیم که با پیروزی های پی درپی، هم به قهرمانی نزدیک شده و هم طرفداران را شاد کنیم؛ از طرفداران استقلال می خواهم که ما را تنها نگذارند و در تمام بازی ها کنار ما باشند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بردهای پیاپی، شما را دچار غرور خواهد کرد یا خیر؟ گفت: به طور حتم هرگز مغرور نخواهیم شد چون یک هدف داریم و آن هم موفقیت استقلال است، ما این بازی را به فراموشی سپردیم و حالا باید خود را آماده دیدار برابر پارس جنوبی کنیم.

وی در خصوص گلزنی های پی درپی خود در استقلال گفت: گلزنی من مهم نیست بلکه هدف ما قهرمانی استقلال و موفقیت این تیم است، اگر من گل می زنم، مجموعه تلاش همه بازیکنان است.

آقایی در انتها گفت: بازیکنان جوان استقلال در کنار باتجربه ها، عملکرد قابل قبولی داشتند، تجربه آنها کمک زیادی کرده و مطمئن داشته باشید همه در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12555

به "هدف استقلال قهرمانی است، گلزنی من مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف استقلال قهرمانی است، گلزنی من مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید