وضعیت پرسپولیس از زبان کریم باقری

به گزارش شیوا مارکت، مربی پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم و نیز لیست جداشدگان از پرسپولیس و واکنش آنها توضیحاتی ارائه کرد.

وضعیت پرسپولیس از زبان کریم باقری

کریم باقری در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و خروج نام بازیکنان از فهرست این تیم به صحبت پرداخت. مربی تیم پرسپولیس در این گفت وگو اشاره ای به زمان اعلام فهرست مازاد تیم داشت و بیان کرد به بازیکنان حق می دهد چرا که آن ها شاید نتواند در این زمان کم به تیم خوبی بروند اما به خاطر دیر اضافه شدن سرمربی تیم لیست مازاد هم دیر اعلام شد.

  • طی روزهای اخیر اعلام فهرست مازاد پرسپولیس حرف و حدیث های گوناگونی ایجاد کرد به طور مثال شایعه ای مطرح شد مبنی بر این که فهرست با نظر سرمربی تیم تعیین نشده است.

در تیم ما تصمیمات فنی 100 درصد با آقای کالدرون است. او طی یک ماه اخیر عملکرد بازیکنان را به طور کامل زیر نظر داشته و توانسته شناخت خوبی به دست بیاورد؛ مطمئن باشید هیچ کسی از بیرون تیم دخالتی در انتخاب بازیکنان فهرست مازاد نداشته است. تا جایی که من می دانم آقای کالدرون خودشان بازیکنانی که نمی خواستند را انتخاب کردند. من از طرفداران تیم خواهش می کنم به عنوان یک طرفدار تیم را حمایت نمایند و به تیم آرامش بدهد و اجازه ندهند حواشی کار ما را سخت تر کند. این که چه کسی در تیم باشد یا نباشد 100 درصد با نظر سرمربی تیم انجام می گردد.

  • بعضی بازیکنان که در فهرست مازاد بودند نسبت به زمان اعلام این فهرست اعتراض داشتند آیا به نظر شما در زمان مناسبی این کار اعلام شد؟

بازیکنان حق دارند به خاطر این موضوع ناراحت باشند اما سرمربی دیر به تیم اضافه شد و مسلما احتیاج به زمان داشت تا بتواند شناخت خوبی به دست بیاورد و نفرات مدنظرش را انتخاب کند؛ شاید اگر زودتر فهرست مازاد اعلام می شد این بازیکنان می توانستند تیم بهتری انتخاب نمایند و به آن تیم بروند؛ اما زمان اعلام لیست مازاد در اختیار من نبود. این لیست با نظر سرمربی و در زمانی که او می خواست اعلام شد البته در جذب بازیکنان و تمدید قراردادشان باشگاه کمی صبوری به خرج می داد که این موضوع هم مزید بر علت شد تا مسائل ایجاد گردد.

  • شجاع خلیل زاده در مصاحبه ای اعلام نموده چرا وقتی لیست باشگاه تکمیل بود دوباره بازیکن جذب شده است؛ نظر شما درباره این اظهار نظر چیست؟

هر کس نظر خودش را دارد و می تواند درباره آن صحبت نمایند ما نمی توانیم یقه کسی را بگیریم و بگویم چرا مصاحبه کردی؟ در مملکت ما همه آزاد هستند نظرشان را بدهند. یکی مثل شجاع خلیل زاده از باشگاه گلایه می نماید و یکی دیگر مربی را مورد انتقاد قرار می دهد. هر کس می تواند نظرش را بگوید اما درباره اظهارات شجاع خلیل زاده خودش باید نظر بدهد. این که باشگاه کار خوبی انجام داده است یا نه به من مربوط نیست و در حیطه وظایفم نیست که در باره آن صحبت کنم من در خصوص مسائلی که روی آن کار می کنم می توانم صحبت کنم.

  • پرسپولیس دو بازی در جام شهدا انجام داد و در نهایت به مقام سوم رسید؛ شرایط تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

سرمربی از وقتی آمده بود به دنبال این بازی های محبت آمیز بود که شناخت بهتری از بازیکنان به دست بیاورد. ما در دو دیدار دو تیم مختلف را به بازی فرستادیم تا مربی تیم همه بازیکنان را ببینید. الان هم کم کم به شرایط ایده آل نزدیک می شویم مطمئمنا شناخت مربی از تیم در آینده می تواند بهتر به ما یاری نمایند.

  • با وجود این که بعضی مربیان به خاطر به تعویق انداختن لیگ اعتراض می نماید اما گویا این مساله آن قدر هم برای تیم شما بد نشده است؟

بعضی از باشگاه ها تمرینات شان را زودتر آغاز کردند و شاید هم به خاطر همین مساله نارحت هستند اما این که چرا لیگ به تعویق افتاده سازمان لیگ باید درباره آن صحبت نمایند. آن ها می خواهند استادیوم ها تجهیز گردد تا بازی ها بهتر و شکیل تر برگزار گردد.

  • آیا با حضور آقای کالدرون تغییر تاکتیک خاصی در شیوه بازی تیم خواهیم دید؟

قطعا هر مربی تاکتیک مدنظر خودش را در تیم پیاده می نماید. کالدرون هم تفاوت های نسبت به برانکو دارد او بیش تر بازی هجومی را دوست دارد و می خواهد تیمش همواره بازی رو به جلو انجام دهد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8315

به "وضعیت پرسپولیس از زبان کریم باقری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت پرسپولیس از زبان کریم باقری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید