پلمب 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در قزوین

به گزارش شیوا مارکت، 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی مقابله با کرونا از زمان شیوع این ویروس در قزوین به دلایلی چون احتکار و دپوی اقلام مورد احتیاج مردم و امتناع از عرضه آنها و همچنین گرانفروشی از سوی تعزیرات حکومتی پلمب شده اند.

پلمب 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در قزوین

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا سه هزار و 600 واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

هوشنگ محمد گراوند اضافه نمود: 95 گشت مشترک از زمان یاد شده تا به امروز جهت بازرسی اصناف صورت گرفته است.

وی گفت: رسیدگی به پرونده متخلفان صنفی در تعزیرات حکومتی با سرعت و جدیت در حال اجرا است و به زودی شاهد صدور احکام مربوط به این پرونده ها خواهیم بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: اگر چه گاهی اوقات به دلیل شرایط موجود شاهد کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک، محلول های ضدعفونی نماینده هستیم اما این دلیلی برای گران فروشی آنها نیست و هر مقدام از این اقلام باید به قیمت مصوب عرضه گردد.

این مسئول در ادامه از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را با شماره تلفن 124 مربوط به رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه 335 تعزیرات حکومتی اعلام نمایند.

وی با اشاره به تشدید گشت ها و بازرسی های تعزیرات حکومتی از اصناف در آستانه سال جدید، گفت: روزانه 2 تیم در قزوین صبح و بعداز ظهر به گشت و بازرسی از اصناف می پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در انتها از شهروندان خواست اگر انبار و یا مکان هایی را مورد شناسایی قرار دادند که محل دپو و جمع آوری غیرمجاز کالاست، موارد را برای رسیدگی به تعزیرات اطلاع دهند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17050

به "پلمب 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید