گذر فرهنگ و هنر در باغ ایرانی منوچهری دامغانی احداث می گردد

به گزارش شیوا مارکت، امین عارف نیا مدیرعامل موسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، گفت: یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرضه توسعه فضاهای فرهنگی ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر است.

گذر فرهنگ و هنر در باغ ایرانی منوچهری دامغانی احداث می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی ادامه داد: به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و شهرداری دامغان باغ ایرانی منوچهری دامغانی که روزهای پایانی احداث ابنیه آن در حال سپری شدن است برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر پیشنهاد شده است.

عارف نیا افزود: طی تفاهمی که با مدیریت امور شهری دامغان به عمل آمد به زودی باغ منوچهری دامغانی تبدیل به گذر فرهنگ و هنر می گردد و کسب و کارهای فرهنگی و هنری در این فضا احداث خواهد شد.

مدیرعامل موسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر ضمن بیان اینکه با راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی در گذرهای فرهنگ و هنر شاهد حمایت از صاحبان مشاغل فرهنگی و هنری خواهیم بود، توضیح داد: دسترسی شهروندان دامغانی به خدمات فرهنگی و هنری توسعه می یابد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در دولت تدبیر و امید در دستور کار نهاده شد، اضافه نمود: در چهار شهر کشور گذر فرهنگ و هنر ایجاد شده است که با دو گذر فرهنگ و هنر در دست احداث مجموعه، 6 گذر و فرهنگ و هنر در کشور خواهیم داشت.

عارف نیا اظهار کرد: در گذر فرهنگ و هنر دامغان کسب وکارهای فرهنگی همراه با کسب وکارهای نوآور و خلاق در کنار یکدیگر در ارائه آثار فرهنگی و هنری و تولیدات فرهنگی شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: احداث گذرهای فرهنگ و هنر با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری ها صورت می گیرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی برای ایجاد کسب و کار متناسب با ظرفیت هایی که گذر فرهنگ و هنر خواهد داشت تسهیلات کم بهره را اعطا می نماید.

مدیرعامل موسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر اظهار امیدواری کرد: با تعداد مشاغل فرهنگی و هنری که در این باغ ایرانی می تواند تعریف گردد شاهد جذب تسهیلات قابل توجه در باغ ایرانی منوچهری دامغانی به منظور توسعه کسب و کارهای فرهنگی باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27915

به "گذر فرهنگ و هنر در باغ ایرانی منوچهری دامغانی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر فرهنگ و هنر در باغ ایرانی منوچهری دامغانی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید