10 جزیره شگفت انگیز یونانی

به گزارش شیوا مارکت، بهار نزدیک می‌شود و این بدان معناست که فصل تعطیلات در یونان به زودی فرا خواهد رسید ! این کشور به جزایر زیادی که گردشگران را جذب می‌کنند , می‌بالد . ده جواهر فوق‌العاده

10 جزیره شگفت انگیز یونانی

ورید اجوف:
یکی از جزایری که در دریای اژه در دریای اژه جنوبی به سر می‌برد , نسبت به کسانی که آرزوی یک مقصد آرام دارند بهتر است . توریست‌ها کم‌تر بازدید کنندگان مهمان‌نوازی یونانی را تجربه می‌کنند , که در جزایر مشغول به کار می‌روند .
چرا آنجا بروم ?
ساختمان‌های تاریخی زیادی وجود دارند که می ‌توان با سرگردان شدن در یک تار از خیابان‌های باریک کشف کرد . سواحل شنی و آب‌گرم , آرامش خوشایندی را ارائه می‌دهند . و در پایتخت و محله آن می‌توانید غذاهای تازه و خوش‌مزه محلی پیدا کنید .
ورید اجوف:
با این حال کم‌تر از جزیره مجاور کرت شناخته می‌شود اما به خاطر طبیعت دست‌نخورده خود یک ذخیره حفاظت‌شده وجود دارد . ساحل بکر دست‌نخورده میزبان شن صورتی و آب شفاف شفاف است . برای حمام گرفتن و شنا کردن در تمام طول روز عالی است .
چرا آنجا بروم ?
زیرا در کنار کرت است . در واقع , زمانی که شما در آنجا هستید , می‌توانید با آب راه بروید : زمانی که سطح پایین است , تنها فاصله آن از کرت است .
ورید اجوف:
این جزیره اغلب در افسانه‌ها و تاریخ ذکر شده‌است . حتی گفته می‌شود مکانی است که تیسوس پس از سقوط از صخره کشته شد . مناظر جزیره عمدتا ً از کوه‌های پوشیده از جنگل با خانه‌هایی ساخته شده‌اند که در دامنه‌های آن‌ها ساخته شده‌اند . این شهر برای جذب بازدیدکنندگان که به دنبال یک تعطیلات جایگزین می‌گردند مشهور است . مرکز جامع جامع ارائه معنویت خود را با یوگا , یوگا , سالسا , نوشتن و دیگر فعالیت‌های خلاقانه ارائه می‌دهد .
چرا آنجا بروم ?
علاوه بر این , می‌توان از سواحل شنی فراوانی لذت برد و ساحل پویا را که پر از غارها , خلیج‌های کوچک و دهانه ورودی است , کشف کرد .
ورید اجوف:
جزیره‌ای با شکوه و زیبا , بزرگ‌ترین و بزرگ‌ترین جزیره جزایر دریای اژه بود . این منطقه در مقایسه با همسایه‌های مشهور آن , توریستی کمتری دارد , با این حال ممکن است بهترین چیز در مورد آن باشد . می‌توان اعتبار بیشتری یافت , مزارع درخت زیتون , تجارت ماهیگیری و شگفتی‌های باستانی .
چرا آنجا بروم ?
این جزیره دارای تنوع طبیعی فراوان است - از کوه‌های بلند , سنگ مرمر , دره‌های حاصلخیز تا سواحل قابل‌توجه - چیزهای زیادی برای کشف اینجا وجود دارد . فعالیت‌های متعددی از پیاده‌روی به مراکز تفریحی و ورزش‌های آبی را می‌توان در سال 2006 مورد استفاده قرار داد .
ورید اجوف:
این شهر در جزیره‌ای کوچک و صخره‌ای واقع شده‌است . تن‌ها 2 / 5 کیلومتر طول دارد و طول آن از سرزمین اصلی در زمان وقوع زلزله در سال 2005 جدا شده‌است . اما زیبا و پر از معماری تاریخی است . برجسته‌ترین قطعات دژ قرون‌وسطی هستند و بسیار خوب حفظ شده‌اند . با سرزمین اصلی این جزیره با یک گذرگاه .
چرا آنجا بروم ?
امروزه بیشتر و بیشتر محبوب می‌شود . تعداد فزاینده گردشگران از این جزیره دیدن می‌کند و حتی در اینجا می‌ماند , زیرا بسیاری از ساختمان‌های قرون‌وسطایی به هتل‌ها تبدیل شده‌اند . یک تار از خیابان‌های قدیمی قدیمی و مربع‌های قدیمی احساس زمان سفر می‌کنند و آن را به یک مقصد بزرگ تبدیل می‌کنند .
ورید اجوف:
یکی از جزایر ملوک آباد که در دریای اژه گرم است , یک گوهر دیگر است , اما گوهر کشف نشده است . امروزه مکان‌های باستانی متعدد و گنجینه‌های دست‌نخورده از دوره کلاسیک برای نمایش باز هستند . چشم‌انداز این جزیره ساختمان‌های سفید را بر روی تپه‌ها احاطه کرده بود و مشرف به دریا بود. سواحل بزرگ روز خوبی را فراهم می‌کنند در حالی که رستوران‌ها غذا و غذای دریایی تازه را خراب می‌کنند .
چرا آنجا بروم ?
این جزیره موزه‌ها و اماکن بسیار جالبی دارد , میراثی از دوران یونانی و اولیه مسیحی , سواحل دست‌نخورده و کم‌تر شلوغ و شلوغ است . این سایت همچنین فعالیت‌های مختلفی مانند کوهنوردی , دوچرخه‌سواری , پیاده‌روی , غواصی و حتی اردو زدن در چوره را فراهم می‌کند .
بری
Thassos
جزیره یونانی شمالی در دریای اژه یافت می‌شود و یکی از جذاب‌ترین شگفتی‌های طبیعی در یونان است . Giola یک تالاب است که در نزدیکی روستای Astris واقع شده‌است و اغلب استخر طبیعی شنا نامیده می‌شود . در واقع ، این یک مخزن آبی منحصر به فرد است که تجربه شنا خوبی را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جزیره یک میراث تاریخی چند منظوره دارد که همراه با سواحل گردشگران را جذب می‌کند .
3. نور پس‌زمینه
بزرگ‌ترین جزایر ایونی به ساحل Myrtos که گفته می‌شود زیباترین ساحل کشور است ، می‌بالد . بین دو کوهستان - Agia Dynati و Kalon Oros - Myrtos یک مکان recluse برای استراحت فراهم می‌کند . این جزیره دارای محیط تماشایی ، سرسبزی و آب فیروزه‌ای و آب فیروزه‌ای رنگی است که روز خوبی را در ساحل فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جزیره به طبیعت متناوب ، دریایی عمیق ، سواحل بزرگ و میراث فرهنگی افتخار می‌کند .

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 189

به "10 جزیره شگفت انگیز یونانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جزیره شگفت انگیز یونانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید