14 داستان قدیمی در قصه های سَر و تَه بازنشر شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، قصه های تخیلی در این کتاب به صورت اشتباه، سَر و تَه و آهنگین، نوشته شده است تا حس خیال پردازی بچه ها هنگام مطالعه تقویت شود.

14 داستان قدیمی در قصه های سَر و تَه بازنشر شد

در این اثر داستان هایی مانند خاله قابلمه، آینه پری، درخت غرغرو، به دنبال ماه پیشونی، گرگ و هندوانه، جارو، زنگوله، پسر و گرگ، آلوچه، خاله سوسکه، سال نو، خانه نو!، لوبیای سَر و تَه، کدو قلقله زن و فیل اومد آب بخوره روایت شده است.

بر اساس این خبر، کتاب قصه های سَر و تَه با تصویرگری الهام کاظمی برای مخاطبان 4+ (خردسال) آراسته شده است.

قصه فیل اومد آب بخوره این طور روایت می شود: فیل اومد آب بخوره؛ قورباغه نذاشت. فیل پرسید: چی شده: چه طور شده؟ چرا نمی ذاری آب بخورم؟/ قورباغه گفت: مگه نمی بینی چشمه غمگینه؟/ فیل پرسید: چرا غمگینه؟/ ماهی ها گفتند: قُلش گرفته. مگه نمی بینی قُل قُل نمی کنه./ فیل پرسید: چشمه! چشمه چرا قُلت گرفته؟/ فیل گفت: این که غصه نداره، من الان بَرش می دارم. اونو برات درش می آرم. و ادامه ماجرا...

این کتاب در 36 صفحه با شمارگان 2هزار و 500 نسخه و قیمت 13هزار تومان از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

قصه های سَر و تَه برای نخستین بار در سال 1392 از سوی کانون منتشر شد و اکنون در چاپ سومش با شمارگان 2هزار و 500 نسخه در مجموع به 17هزار و 500 نسخه رسیده است.

پیش تر نیز کتاب های دیگری از این نویسنده همچون تنبل پهلوان، تو مادر منی؟، طوطی و بقال، خواب و پسرک، افسانه روباه حیله گر، یک سبد سیب، لانه ای برای دم سیاه، ضحاک، هشت پا، گوساله لج باز و... در انتشارات کانون به چاپ رسیده است.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22090

به "14 داستان قدیمی در قصه های سَر و تَه بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 داستان قدیمی در قصه های سَر و تَه بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید