166 مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری به اینترنت متصل نیستند

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر حدود 900 مدرسه روستایی استان به اینترنت و اینترانت رایگان متصل هستند و 166 مدرسه روستایی به هیچ گونه امکانات مخابراتی برای دسترسی به شبکه اینترانت دسترسی ندارند.

166 مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری به اینترنت متصل نیستند

سید حسن میراحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد دسترسی مدارس چهارمحال و بختیاری به شبکه ملی اینترنت(اینترانت)، اظهار کرد: حدود 1755 مدرسه دولتی در استان وجود دارد که از این تعداد حدود 1066 مدرسه روستایی و 689 مدرسه شهری است، تمامی مدارس شهری ما به اینترنت و اینترانت دسترسی دارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر حدود 900 مدرسه روستایی ما به اینترنت و اینترانت رایگان متصل هستند و 166 مدرسه روستایی ما به هیچ گونه امکانات مخابراتی برای دسترسی به شبکه اینترانت دسترسی ندارند.

وی اعلام نمود: تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات منعقده شده است که طبق این تفاهم نامه تا انتها مرادماه تمامی مدارس باید به وسیله شبکه موبایل به اینترانت متصل شوند.

میراحمدی در مورد دسترسی به شبکه شاد به وسیله 4 آیتم در چهارمحال و بختیاری، گفت: در حال حاضر 99.6 درصد مدیران، 94 درصد معلم - کلاس، 97 درصد کلاس ها و 79 درصد دانش آموزان به شبکه شاد متصل هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزد: دانش آموزانی که به شبکه شاد برای آموزش دسترسی ندارند به وسیله DVD، درسنامه و برنامه های شبکه های آموزش و جهانبین آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی در انتها شرح داد: تعدادی از دانش آموزان به علت نداشتن تلفن همراه یا عدم دسترسی به اینترنت امکان استفاده از آموزش های مجازی را ندارند، درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت خیران برای تعدای از دانش آموزان که تمکن اقتصادی خرید تلفن همراه را ندارند، تلفن همراه خریداری کنیم.

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21025

به "166 مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری به اینترنت متصل نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "166 مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری به اینترنت متصل نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید