23 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه بوم گردی گیلان پرداخت شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد احمدی بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه از کل اعتبار 3 هزار و 80 میلیارد ریالی تسهیلات روستایی و عشایری گیلان مبلغ هزار و 740 میلیارد ریال به وسیله بانک های عامل به استان تخصیص یافته است، اظهارکرد: تاکنون مبلغ دو هزار و 297 میلیارد ریال معادل 75 درصد اعتبار ابلاغی و 132 درصد اعتبار تخصیصی توسط بانک های عامل متولی پرداخت شد.

23 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه بوم گردی گیلان پرداخت شد

احمدی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر گیلان نیز 67 میلیارد تومان است، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با هدف ایجاد اشتغال در سطح روستاها و شهرها از سوی دولت اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری گیلان در ادامه با اشاره به وجود بعضی انحرافات در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، گفت: اکثر شهرک های صنعتی استان گیلان وضعیت مطلوبی ندارند می توان با پرداخت تسهیلات فراگیر زمینه فعالیت دوباره و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی شهرک صنعتی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه استان گیلان در زمینه اعتبارات ابلاغ شده اشتغال روستایی در صندلی 12 کشور واقع شده است، توضیح داد: در زمینه انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به ترتیب در صندلی نهم و دوازدهم کشوری هستیم.

احمدی همچنین در ادامه به وضعیت گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر نیز در سطح کشور اشاره نمود و اضافه کرد: گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال خرد پیروز عمل نموده و سبب ایجاد اشتغال پایدار شده است.

وی با اشاره به پرداخت 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی حوزه بوم گردی در قالب 25 طرح، گفت: بوم گردی و توسعه گردشگری در این حوزه مهم ترین اولویت استان گیلان است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2697

به "23 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه بوم گردی گیلان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه بوم گردی گیلان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید