ثبت نام 320 هزار مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن، مهلت ثبت نام 20 بهمن به اتمام می رسد

به گزارش شیوا مارکت، معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام 320 هزار مجرد برای طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: مهلت ثبت نام آقایان مجرد 20 بهمن به اتمام می رسد.

ثبت نام 320 هزار مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن، مهلت ثبت نام 20 بهمن به اتمام می رسد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده با اشاره به ثبت نام 3 میلیون و 180 هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: تا به امروز برای 3 میلیون متقاضی (95 درصد) پالایش فرم ج، عدم مالکیت خصوصی و تاهل صورت گرفته است.

وی با بیان این که فهرست افراد پالایش شده برای آنالیز شرط سابقه سکونت به کارتابل استان ها ارسال شده است، ادامه داد: استان ها در حال پالایش شرط سابقه سکونت حداقل 5 سال یا ثبیت سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن هستند که نتایج آنالیز را ثبت و به ستاد اعلام خواهند کرد.

وی بیان نمود: برای آن دسته ای از متقاضیان که شرط چهارم آن ها احراز گردد به وسیله ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. در ادامه افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می شوند تا برای آن ها حساب باز گردد و مراحل خود را طی نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد تعداد ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن نیز اعلام نمود: تا به امروز 320 هزار نفر از مردان مجرد بالای 23 سال سن در سامانه ثمن ثبت نام کردند. چنانچه با تقاضای قابل ملاحظه ای برای تمدید روبرو بشویم احتمال تمدید وجود دارد. در غیر این صورت فهرست ثبت نام 20 بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمودزاده در مورد ثبت نام خودمالکان و معرفی آن ها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اعلام نمود: تقاضای بیش از 58 هزار مالک برای دریافت تسهیلات خودمالکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29851

به "ثبت نام 320 هزار مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن، مهلت ثبت نام 20 بهمن به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 320 هزار مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن، مهلت ثبت نام 20 بهمن به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید