فتح الله زاده: با تجربه ای که دارم مطمئنم وزیر ورزش محکم پای کار می آید، ساختار استقلال مدرن می گردد

به گزارش شیوا مارکت، سرپریت مدیرعاملی باشگاه استقلال اطمینان دارد وعده وزیر ورزش برای حمایت از این باشگاه توخالی نیست.

فتح الله زاده: با تجربه ای که دارم مطمئنم وزیر ورزش محکم پای کار می آید، ساختار استقلال مدرن می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده در اولین روز حضورش در باشگاه استقلال و پس از بازدید از بخش های مختلف باشگاه گفت: مسائل زیادی پیش رو داریم که ان شاءالله با یاری همه طرفداران، کادر فنی و هیئت مدیره این مسائل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاریم. قول می دهم طرفداران روزهای خوب و شیرینی را پیش رو داشته باشند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان قول همه گونه حمایت را به ما داده است.، توضیح داد: در چند ماه گذشته که به هیئت مدیره اضافه شدم، از نزدیک دیدم آقای سلطانی فر چقدر وقت برای استقلال می گذارد. حتی زمانی که از هیئت مدیره استعفا کردم به وزیر گفتم اگر شما استعفای مرا بپذیرید، من راحت تر به طرفداران می گویم که شما چقدر برای استقلال وقت می گذارید و کوشش می کنید و چقدر برای حل شدن مسائل این باشگاه زحمت می کشید.

وی اضافه نمود: در جریان استراماچونی وزیر تا نیمه های شب پیگیر بود، حتی یادم می آید سفر استانی رفته بود و آنجا هم موضوع پرداخت پول استراماچونی را پیگیری می کرد یا در قضیه لیگ قهرمانان آسیا شخصاً پای کار بود و با سازمان هواپیمایی کشوری مذاکره می کرد تا مشکل سفر استقلال حل گردد. در همین موضوع حضور من در باشگاه استقلال هم شخصاً پیگیر بود و کارها را انجام می داد. به همین دلیل هم وقتی وزیر قول حمایت کامل را داد، من با تجربه ای که داشتم مطمئن شدم که این وعده توخالی نیست، بلکه هر کجا احتیاج به یاری وزیر داشته باشیم، محکم پای کار می آید.

فتح الله زاده با بیان اینکه در سریع ترین زمان ممکن مشکل زمین استقلال را حل می کنیم، توضیح داد: فرهاد مجیدی و تیمش به لحاظ لجستیکی نباید هیچ کمبودی احساس نمایند. ما از اولین لحظه تمام کوشش مان را به کار گرفته ایم تا مشکل زمین تمرین امکانات مورد احتیاج را فراهم کنیم و کادر فنی، بازیکنان و طرفداران مطمئن باشند، این مسائل به سرعت از پیش پای استقلال برداشته خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با اشاره به سررسید پرداختی به بازیکنان خارجی باشگاه استقلال در چند روز آینده، گفت: اولویت ما تأمین منابع اقتصادی برای پرداخت به این بازیکنان است و با یاری هیئت مدیره و وزارت ورزش و همچنین اسپانسرهای باشگاه این مشکل را حل می کنیم و طرفداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی اصلاح ساختار باشگاه را یکی از اولویت های دیگرش ذکر کرد و اضافه نمود: ما باید باشگاه را از سیستم سنتی به سیستم مدرن تبدیل کنیم، این ساختاری که الان باشگاه دارد برای دهه 80 است به همین دلیل در حال مشورت با کارشناسان هستیم تا ساختار باشگاه را مدرن کنیم.

فتح الله زاده در انتها با بیان اینکه فرهاد مجیدی مورد حمایت جدی ماست، تأکید کرد: اینکه فکر کنیم فرهاد به تنهایی می تواند پیروز گردد، تفکر اشتباهی است. ما به عنوان مدیران باشگاه باید شرایط مطلوب را برای او فراهم کنیم و طرفداران به عنوان همراهان باشگاه باید از وی حمایت نمایند و مطمئن باشند در صورت حمایت از فرهاد استقلال نتایج خیره نماینده ای می گیرد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16596

به "فتح الله زاده: با تجربه ای که دارم مطمئنم وزیر ورزش محکم پای کار می آید، ساختار استقلال مدرن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: با تجربه ای که دارم مطمئنم وزیر ورزش محکم پای کار می آید، ساختار استقلال مدرن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید