مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: سال جاری با اجرای 23 پروژه فعال پژوهشی، گامی مهم در توسعه علمی شرکت برداشته می گردد

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همزمان با هفته بزرگداشت پژوهش و تقدیر از فعالان عرصه علم و پژوهش در شرکت گفت: سال جاری با اجرای 23 پروژه فعال پژوهشی، گامی مهم در توسعه علمی شرکت برداشته می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: سال جاری با اجرای 23 پروژه فعال پژوهشی، گامی مهم در توسعه علمی شرکت برداشته می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، سیّدرضا رهنمای توحیدی ادامه داد:در حال حاضر، 23 قرارداد پژوهشی فعال با اعتباری بالغ بر 38000 میلیون ریال در حوزه های مختلف فنّی و مهندسی، مدیریتی، زیست محیطی و ... در دست اجرا می باشد.

وی با اعلام اینکه هدف پژوهش، فراوری دانش و ارائه راهکارهای علمی به منظور بهبود فرآیندها و برطرف معضلات سازمان است، اضافه کرد: امروزه نوع و سطح فعالیت های پژوهشی یکی از مهم ترین شاخصه های معین کننده توسعه و پیشرفت و مدیریت یکپارچه در سازمان ها است.

توحیدی در شرح عملکرد پژوهشی شرکت اضافه کرد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی یکی از سازمان های خدماتی پیشرو در امر پژوهش و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی

می باشد و هم اکنون این شرکت با اعتباری بالغ بر 910 میلیون ریال از 13 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاهی حمایت نموده و از مزیت 8 تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بهره مند است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در تشریح سایر اقدامات برجسته شرکت در حوزه پژوهشی خاطر نشان کرد: برگزاری 10 جلسه شورای پژوهش و بررسی53 موضوع و معین اولویت های پژوهشی شرکت متناسب با احتیاج واحدها و فرآیندهای اجرایی مرتبط، تعریف دوره فرصت مطالعاتی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها به منظور تقویت و برقراری ارتباط نظام مند و منسجم با دانشگاه ها، فعالیت به عنوان قطب پژوهشی طراحی و ساخت تجهیزات گازرسانی در سطح شرکت ملی گاز ایران، تدوین نرم افزار جامع آموزشی ترنسمیترهای دما و فشار و اخذ مجوز انتشار، پیگیری توسعه فن آوری و تجاری سازی محصولات پژوهشی ساخته شده، ایجاد دفتر همکاری های صنعت گاز با دانشگاه صنعتی سهند به منظور جهت دهی به تحقیقات دانشگاهی، راهبری نظام های مدیریت دانش، مدیریت فن آوری، مدیریت خلاقیت و نوآوری، ثبت بیش از 55 فقره دانش مرتبط و استخراج دانش کارکنان بازنشسته و در شرف بازنشستگی، تدوین کتاب در حوزه های نظارت بر پروژه های گازرسانی، امداد، ثبت تجربیات همکاران در زلزله های ارسباران و میانه و سراب و ... بخشی از فعالیت های برجسته حوزه پژوهش شرکت گاز استان می باشد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26224

به "مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: سال جاری با اجرای 23 پروژه فعال پژوهشی، گامی مهم در توسعه علمی شرکت برداشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: سال جاری با اجرای 23 پروژه فعال پژوهشی، گامی مهم در توسعه علمی شرکت برداشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید