مدیر فیس بوک: از اشتباهاتمان برای نبرد با کرونا درس بگیریم

به گزارش شیوا مارکت، شریل سندبرگ مدیر امور اقتصادی فیس بوک می گوید این شرکت از اشتباهات خود درس گرفته و از آنها برای نبرد با کرونا استفاده خواهد نمود.

مدیر فیس بوک: از اشتباهاتمان برای نبرد با کرونا درس بگیریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، شریل سندربرگ تصریح نموده که فیس بوک در سال های اخیر اشتباهات متعددی را مرتکب شده و حالا از آنها درس گرفته تا بتواند به خوبی با ویروس کرونا مقابله کند.

وی افزوده که فیس بوک برای مقابله با کرونا گام های متعددی را برخواهد داشت و کوشش خواهد نمود با این بیماری که در آمریکا به طور گسترده در حال شیوع است، مقابله کند.

مدیر امور اقتصادی فیس بوک مدعی شده که اگر آمریکا به دنبال مقابله با کرونا است باید اقدامات متعددی را هماهنگ کند و از توان شرکت های فناوری به طور گسترده حمایت کند.

ملاقات با مقامات سازمان بهداشت جهانی و دیگر مدیران شرکت های فناوری از جمله اقدامات فیس بوک برای هماهنگ سازی فعالیت ها در نبرد با کرونا بوده است. فیس بوک همچنین کوشش نموده تا جلوی انتشار اطلاعات غلط و دروغین را به وسیله این شبکه اجتماعی بگیرد و در این راستا انتشار تبلیغات سوء در خصوص انواع ماسک پزشکی، ضدعفونی کننده و غیره را متوقف نموده است.

فیس بوک همچنین امکان دورکاری کارکنان خود را فراهم آورده و بسته یاری صد میلیون دلاری را برای صاحبان مشاغل خرد که به علت شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، در نظر گرفته است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18107

به "مدیر فیس بوک: از اشتباهاتمان برای نبرد با کرونا درس بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر فیس بوک: از اشتباهاتمان برای نبرد با کرونا درس بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید